Objednávka

Jak objednat a jak využít akce a slevy.
Jak objednat mimo ČR?

Pro objednání mimo ČR objednávejte zboží na příslušné webové stránce a postupujte klasickým způsobem:

Jak objednat?

Vložte zboží do košíku v požadovaném množství kliknutím na tlačítko „do košíku“ a dokončete objednávku vyplněním potřebných údajů.

Při problémech s objednávkou nás kontaktujte e-mailem na [email protected] nebo volejte na +420 227 272 400.

Jak se přihlásit do věrnostního programu Smart Client?
  • Vyplněním registračního formuláře zde
  • Za každou dokončenou objednávku vám budou přičteny věrnostní body Smartíky, které můžete uplatňovat při dalších objednávkách a získat tak slevu.
  • Kompletní informace o věrnostním programu naleznete zde.
Jak si vybrat správnou velikost oblečení?

Velikostní tabulka s rozměry je umístěna pod každým konkrétním typem oděvu.

Jak uplatním věrnostní body Smartíky?
  • Po nasbírání dostatečného množství věrnostních bodů Smartíků je můžete uplatnit při dokončování objednávky v kroku 5. – Použití Smartíků.
  • Sleva vám bude odečtena automaticky.
  • Podrobné informace naleznete zde.
Jak využívat akce?
  • O probíhajících akcích se můžete dozvídat prostřednictvím přihlášení k odběru novinek zde nebo na našich sociálních sítích.
  • Pokud je součástí probíhající akce dárek k objednávce, bude vám automaticky nabídnut při dokončování objednávky.
Je možné objednávku dodatečně změnit?
Objednávku je možné změnit, pokud ještě nebyla odeslána.
Je možné získat slevu?
  • Slevu je možné získat prostřednictvím účasti ve věrnostním programu Smart Client a sbíráním věrnostních bodů Smartíků.
  • Veškeré informace naleznete zde.
Je všechno zboží uvedené na e-shopu skladem?
  • Zboží, které není momentálně skladem nelze vložit do košíku.
  • Tato informace je viditelná i při najetí kurzorem na tento produkt.
  • U zboží, které není skladem je možné nastavit hlídacího psa a při jeho opětovném naskladnění vám přijde informace do e-mailu.
Upozorňujeme, že dotazy mohou odesílat pouze přihlášení uživatelé