Reklamace a výměna zboží

Jak reklamovat či vrátit zboží.
Jak postupovat při reklamaci?

V případě reklamace nás kontaktujte e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na +420 227 272 400. Poté vám bude sdělen konkrétní postup, jak dané zboží vyreklamovat.

Ve většině případů bude nutné reklamované zboží s fakturou a žádostí o reklamaci zaslat na adresu:

INTERSMART, s.r.o.

Nekvasilova 692/27

Praha, 186 00

Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

V případě výměny nebo vrácení zboží nás prosím kontaktujte telefonicky na +420 227 272 400 nebo e-mailem na [email protected].

Vrácení zboží je možné do 14 dní od zakoupení, výměna do měsíce. Zboží musí být v obou případech nepoškozené, v původním obale.

Zboží zašlete na adresu:

INTERSMART, s.r.o.

Nekvasilova 692/27

Praha, 186 00

Ke zboží přiložte fakturu s žádostí o výměnu, popř. vrácení zboží.

 

Upozorňujeme, že dotazy mohou odesílat pouze přihlášení uživatelé